Lucille's Crafts & Designs

My designs, crafts and creations

Proiect nou – Rochia Buburuza (LadyBug Dress)


Alaltaieri seara m-am apucat de Rochia Buburuza, pe care i-am promis-o Ruxandrei acum o saptamana. Mai intai am croit topul din catifea neagra, jupa era pe jumatate croita pentru ca imi ramasese un rest de jupa de la Rochia  Rosie (care are deja cumparator) mai trebuia sa tai tull-ul pentru fusta, si aici m-a ajutat si Ruxi , ca asa a vrut ea… Am croit topul dupa alta rochie de-a ei fara sa o descos.

Am masurat toate lungimile de la umar la talie pana unde va veni topul, si cele de la rascroiala manecilor.  Jupa am croit-o pe bie. Cam atat am reusit sa fac alaltaieri.

detalii top bubu

spatele de la rochia buburuza

Ieri am asamblat partile si am inceput sa cos fustele din tull una peste alta, si am terminat-o de finisat, iar azi dimineata am aplicat bulinele si am tinut sedinta foto cu manechinul in devenire… Cam asta e rezultatul final:

Sunt fotomodel!

 

Daca va place, dragi mamici si tatici, v-astept cu comenzi pentru gargaritele voastre!! Eventuale comenzi pot primi pe adresa de la contact.

 

 

Later edit: Si 

iata si o alta varianta a rochiei  pentru alta fetita.




Single Post Navigation

1 thoughts on “Proiect nou – Rochia Buburuza (LadyBug Dress)

  1. Pingback: Rochita de Craciunita – Merry Christmas Little Dress « Lucille's Crafts & Designs

Lasă un comentariu