Lucille's Crafts & Designs

My designs, crafts and creations

Rochie inspirata de creatia casei Balmain pentru Celine Dion – Celine Dion’s Pink Dress created by Balmain


Rochia e  facuta in vara in luna August  (e pentru o persoana draga si apropiata care si-a dorit-o foarte mult) – si m-am gandit sa o pun totusi pe blog chiar daca ideea creatiei nu-mi apartine … insa imi apartine executia ei si adaptarea cu materialele existente pe piata din Romania…  Aici sunt fotografii cu creatia originala pe purtatoarea careia i-a fost destinata –  Celine Dion:

Celine-Dion-1122772 celine_dion balmain dress balmaindion balmain celine-dion
Am primit destule aprecieri pe site-uri si forumuri  de profil din tara si internationale … si foarte multi au spus ca e o copie reusita… Bine, sa nu credeti ca mi-am dorit vreodata statutul de plagiator,  si nu sunt mandra de faptul ca am plagiat creatia unui designer de talia lui Balmain, dar totusi sunt magulita si flatata de laudele userilor celine dion Celine-Dion-de pe site-ul Burdastyle si sunt multumita ca am reusit sa realizez singura (tiparul si celelelte adaptari cu materia prima de la noi) o rochie care sa semene bine cu creatia unui super-designer cum este Balmain…

Iata si fotografiile cu rochia realizata de mine!100_8467 100_8470 100_8469 100_8468 A cu rochita my balmain dress detaliu fatza 377292_500371726658766_176255169_n 100_8504 100_8499 100_8496 100_8495 100_8492 100_8490 100_8489 100_8485 100_8477 100_8473 100_8472 100_8471 balmain dress

Ca si executie si adaptare am reusit totusi o performanta … sa fac o rochie / o copie dupa cea a unui designer celebru si nu o rochie simpla ci una cu fel de fel de briz-brizuri si accesorii unice, care impreuna formeaza un tot complex si complicat totodata… neavand acces la materia prima a lui Balmain, ci cu materialele de pe piata din Romania… care nu sunt cine stie ce  in materie de calitate si diversitate.

Cred ca o sa o incerc si pe cea neagra… vad eu cand…

Single Post Navigation

2 thoughts on “Rochie inspirata de creatia casei Balmain pentru Celine Dion – Celine Dion’s Pink Dress created by Balmain

  1. Este de vanare ? O mai ai ?

Lasă un răspuns

