Lucille's Crafts & Designs

My designs, crafts and creations

Rochia Neagra "Vogue"


Navigand pe internet zilele trecute, am dat din intamplare peste site-ul Vogue  cu modele de rochii din anii 50-60, si cum sunt o admiratoare a stilului clasic retro m-am oprit asupra unei rochii care pur si simplu mi-a taiat rasuflarea. Iat-o in dreapta:

Am hotarat sa mi-o fac mie pentru ca imi doresc dintotdeauna o astfel de rochie, asa ca am vrut sa achizitionez si tiparul aferent, dar din pacate cu tot cu taxe ajungea 30 dolari USA. Cam mult… asa ca m-am hotarat sa-mi scot singura tiparul.  Iata toate etapele de lucru si rezultatul final in imaginile ce urmeaza.

Mentionez ca am optat pentru varianta scurta a rochiei, deoarece cea lunga e demna de covorul rosu…

Am croit centura, apoi fusta, care are tull pe dedesubt, si la sfarsit am atasat bretelele.

Iata si rezultatul final:

Aplicatiile de margele de pe centura sunt cusute manual.

Rochia e disponibila spre vanzare, este marimea 42 si costul ei este de 200  Ron.

Contact la : lucille_designs@yahoo.com

Vezi proiectul pe  http://www.burdastyle.com/projects/black-vogue-dress

Single Post Navigation

2 thoughts on “Rochia Neagra "Vogue"

  1. Super, super , super.

    Felicitari,
    pupici,
    Dana

  2. Buna ce zici de un schimb de linkuri cu hainehainehaine.ro astept un raspun pe adresa de mail de la comentariu

Lasă un răspuns

