Lucille's Crafts & Designs

My designs, crafts and creations

Brose flori din textile – Textile Flower Brooches


Incepand cu luna martie am gasit – pe langa crearea si realizarea colierelor statement- o noua fixatie, sper sa nu devina obsesie… brosele flori din textile!

Initial le-am facut pentru a le oferi in dar de 8 Martie fetelor si femeilor dragi , prietenelor mele, mamei mele, verisoarei mele, rudelor, cunostintelor, etc…

Iata ce colectie impresionanta am strans: am trandafiri de nenumarate culori, gardenii, azalee, bujori, trandafiri japonezi, crizanteme… o sa judecati voi daca m-am apropiat de original sau nu…  Multe dintre ele nu mai sunt disponibile dar pot fi recreate la comanda!

Pretul uneia este 15 RON.

Astept comenzile pe lucille_designs@yahoo.com, pentru cei ce locuiesc in Bucuresti, livrarea se va face personal.

Single Post Navigation

Lasă un comentariu