Lucille's Crafts & Designs

My designs, crafts and creations

Rochita de balerina in „Alb si Negru” – „Black & White” Ballerina Dress


M-am reintors pentru putin timp la croitorie, in special rochite pentru fetite. O mica balerina in devenire avea nevoie de un costum nou pentru scena, si iata costumul este gata – mai exact rochia de balerina, cu tot cu body… Culoarea era deja impusa ca fiind negru in combinatie cu alb sau cu argintiu-gris, dar cum nu am gasit materiale argintii a ramas in joc combinatia alb negru, care se stie deja ca e cea mai eleganta.  Micutei artiste i-a placut foarte mult, si iata se vede in pozele de mai jos ca i  se poate citi incantarea pe chipul ei frumos… Pot sa va spun ca a plecat cu ea imbracata, nici nu a vrut sa o dea jos…

Pentru a vedea pozele la dimensiunea lor reala, dati click pe ele!

Această prezentare necesită JavaScript.

Designul si conceptia imi apartin in totalitate si sunt protejate de drepturi de autor, orice reproducere a imaginilor sau modelului,  se va face doar cu acordul administratorului acestui site sau cu link direct catre el!

Single Post Navigation

6 thoughts on “Rochita de balerina in „Alb si Negru” – „Black & White” Ballerina Dress

  1. Vaaaai, ce balerina frumoasaaa!!!!

  2. Rochita este absolut superba,iar mica balerina ii da si mai mult farmec!Felicitari pentru creatie!

    Irina

  3. Teodora on said:

    Imi cer scuze ca pun intrebarea aici, dar am citit pe blogul dvs cel vechi, despre pasii in crearea colierului acesta:http://lucilledesigns.wblog.ro/2010/07/07/colier-bib-amintiri-bib-necklace-memories/
    Intrebarea mea este ce material folositi pt crearea colierului.
    Astept cu nerabdare raspunsul, multumesc anticipat.

  4. Teodora, pentru colierul respectiv am folosit o tafta groasa, pentru cele mai recente,- care apar pe blogul meu nou, adica acesta, folosesc fetru si piele…

  5. Lucia, este excelent costumul! Se vede ca si mica balerina este foarte incantata! Felicitari! Am admirat si gentile – frumoase combinatii!

Lasă un răspuns

