Lucille's Crafts & Designs

My designs, crafts and creations

Rochita „Princess Victoria” – „Princess Victoria” Dress


Este rochita de serbare de sfarsit de an de la gradinita… Trebuia o rochie de bal pentru ca la sfarsitul momentului artistic pregatit de Doamna Educatoare, copiii ne-au incantat cu un vals pe o melodie de vis… Chayanne Tiempo de vals

Si nu mi-am imaginat-o decat ca o rochie de bal asemanatoare celor din secolul XIX, dar adaptata prezentului…

Conceptia si designul rochiei imi apartin 100%, si acest design este protejat de legea copyrightului, orice reproducere a modelului se face doar cu acordul meu… si cu trimitere link catre blogul de fata…

Asta ca sa nu mai am surprize cum am mai avut!!

Single Post Navigation

4 thoughts on “Rochita „Princess Victoria” – „Princess Victoria” Dress

  1. Foarte draguta printesuca!

  2. Multumesc Cami…🙂

  3. Pingback: Pagina nu a fost găsită « Lucille's Crafts & Designs

  4. Este minunata printesa ta iar rochita e de basm. Felicitari din suflet pe de o parte pentru minunatia de fetita delicata si pe de alta parte pentru rochita de vis.

Lasă un răspuns

