Lucille's Crafts & Designs

My designs, crafts and creations

Obiect decorativ pentru Arhi – „Arhiblog ancorat in realitate”


Astazi am primit un cadou special prin intermediul blogului lui ARHI… sotul meu a vrut sa-mi faca o surpriza si am primit multe urari de la multi ani si s-au iscat si multe discutii prin postul de aici. In concluzie ca si semn de multumire azi am realizat un obiect decorativ … pentru ca nu stiu cum sa-l denumesc altfel… e ceva care imi reprezinta creatiile – adica colierele statement, dar fiind destinat unui barbat, nu puteam sa-l denumesc Colier Statement. Inca.  Asa ca l-am facut sa semene cu un colier, dar se agata pe perete… hol, baie, balcon.. etc, unde o sa doreasca destinatarul. Titlul cred ca spune multe… pentru ca este intr-adevar unul dintre bloggerii de top din tara noastra ancorat bine in realitate… Materialele folosite sunt piele si nasturi.

Single Post Navigation

2 thoughts on “Obiect decorativ pentru Arhi – „Arhiblog ancorat in realitate”

  1. Sper ca nu piele de porc… Din cate stiu, se poate sa fie putin sensibil…

  2. dragos on said:

    Hahaha! Foarte tare!🙂

Lasă un răspuns

