Lucille's Crafts & Designs

My designs, crafts and creations

Pantaloni cu Pense, model din Burda – Burda Style Pleated Pants


Iata prima pereche de pantaloni facuta de mine! Nu a fost usor sa-i fac, recunosc .. mi-am prins urechile  in anumite momente, dar le-am dat de capat, pana la urma… Sper sa va placa rezultatul … eu una ma simt foarte bine in ei… Materialul folosit este un bumbac satinat de culoarea ciocolatei, modelul original al pantalonilor este 3/4 dar eu i-am vrut lungi.

Si a mai fost o premiera pentru mine, si o experienta placuta totodata, a fost prima oara cand am lucrat cu un tipar din revista Burda la o piesa vestimentara … sper sa o repet cat mai curand pentru ca mi-a facut placere sa realizez o haina cap-coada fara sa ma gandesc cum sa o adaptez … e treaba serioasa sa lucrezi cu tipar si rezultatul e  pe masura, zic eu…

Single Post Navigation

5 thoughts on “Pantaloni cu Pense, model din Burda – Burda Style Pleated Pants

  1. roxana on said:

    Felicitari!!!!! Se aseaza bine pe tine si cred ca faptul ca te simti bine in ei conteaza cel mai mult! Pentru cineva care face lucrurile astea doar din pasiune, eu te felicit ca iti ies bine, ca nu e doar ceva „de incercare” si pentru ca in continuare cred ca o pasiune exploatata are toate sansele sa ajunga o afacere de succes!

  2. Cami on said:

    La multi ani, Lucille!

    Sunt cititoare de Arhiblog si m-a impresioant in mod placut gestul sotului tau si al lui Arhi, de asemenea.

    Viata lunga impreuna cu succese, veselie si bucurii!

  3. Sunt foarte-foarte faini!!!! Faci doar pentru tine sau si pe comanda? De unde putem lua si noi tiparul? Daca i-ai face tu, cat ar costa?
    Multumesc, am sa revin! E fain aici la tine!

Lasă un răspuns

