Lucille's Crafts & Designs

My designs, crafts and creations

Poseta Plic Nude Cu Floare Rosie – Nude Clutch With Red Flower


Azi… de fapt de-acum e ieri ( oare cine mai e pe net la ora asta?)… am terminat prima mea poseta din piele, e o poseta plic ingusta si are drept accesoriu o floare rosie tot din piele… Floarea am facut-o prima, si am zis ca daca tot mi-a iesit asa cum am vrut sa iasa, pot sa-i fac si un suport pe care sa stea, adica o poseta plic (asta vine cam ca: „mi-am luat șa, cal imi mai trebuie!”). Pentru plic am ales culoarea bej pentru ca imi place foarte mult combinatia bej-rosu si pentru ca e in tendinte in sezonul asta.
Iata si fotografiile din timpul procesului de creatie…

Si iata si produsul finit:

Daca va place si sunteti interesate astept comenzi si intrebari pe lucille_designs@yahoo.com.

Single Post Navigation

15 thoughts on “Poseta Plic Nude Cu Floare Rosie – Nude Clutch With Red Flower

  1. Pe toti care, anterior, mi-ati pasit pragul, va astept cu drag si la noua adresa !
    http://aceeasidamafaracamelii.blogspot.com/

  2. Marta on said:

    Buna. Cat costa plicul nude cu floarea rosie?
    Se poate sa faci ceva pe comanda? Si cat costa? Mersi frumos:)

  3. Adina on said:

    Ce pret are?

  4. Siana on said:

    Buna.Care este preţul plicului nude cu floare roşie?As dori unul dacă se poate.Merci🙂

  5. ceao:) poti te rog sa-mi scrii pretul plicului acela bej cu floarea rosie, daca mai exista inca…😀 …… e mailul meu. multu!🙂

  6. nu exista nicio sansa sa mai faceti acest model ?

  7. Buna..Ma intereseaza si pe mine de unde as putea lua material ca asta, orice fel de material care sa semene cu pielea.. Ms mult!

  8. adelina butaciu on said:

    ma intereseaza o geanta exact ca aceasta se poate face la comanda astep raspuns la ce pret multumesc

    • Se poate face prin comanda la pretul de 150 lei … Insa trebuie sa faceti o comanda ferma in care sa specificati nume, prenume, data livrarii, localitatea de unde sunteti, prin e-mail la adresa de la CONTACT, pentru a putea si eu face mai departe comanda de piele la furnizor si astfel sa nu fac comanda degeaba (ca sa nu raman pe stoc cu pielea) …Multumesc!

Lasă un răspuns

