Lucille's Crafts & Designs

My designs, crafts and creations

Rochia Aurie pentru Revelion – Golden Dress for New Year’s Eve


Pentru un concurs de pe forumul Lucru de mana , am creat o rochita cu bolero (deux pieces festiv). Rochia e din crepsatin auriu, are jupa de tulle si brau din tafta elastica si se leaga la spate cu un colier din cele cu care v-am obisnuit deja… Am vrut sa fie ceva original care sa ma reprezinte in totalitate. Boleroul e tot din tafta elastica si e dublat cu tafta pe interior. Iata mai jos pozele din timpul executiei si cele cu produsul finit:

Ca sa vedeti pozele mai bine dati click pe ele!!

 

 

Single Post Navigation

One thought on “Rochia Aurie pentru Revelion – Golden Dress for New Year’s Eve

  1. Nu stiu daca ai sa castigi, insa categoric iti vine bine! Nici nu vreau sa ma uit la celelalte rochii care vor participa.
    Tot ce inteleg eu cu ochiul meu putin priceput e ca ai o croiala simpla si elegenta, imi place cum se imbina colierul sus..se vede mana de artist! Sper sa intelegi ca esti priceputa si ca sigur odata vei castiga ceva cu adevarat! Momentan, eu te felicit!

Lasă un răspuns

