Lucille's Crafts & Designs

My designs, crafts and creations

Hello world, din nou !


Mi-am mutat intreg blogul de pe w.blog pe platforma wordpress , cauzele sunt multiple, dar cel mai tare m-a suparat faptul ca nu pot sa mai incarc fotografii, am depasit numarul de megabites …

Acum sunt foooarte multumita de ce facilitati iti ofera WordPressul… astazi e prima zi pe lucillesdesigns.wordpress.com, posturile mai vechi sunt importate de pe blogul dinainte…. asa ca daca vreti sa vedeti ce am facut pana acum dati click pe „intrari mai vechi”.

Va multumesc pentru vizita!!

Lucille

Single Post Navigation

3 thoughts on “Hello world, din nou !

  1. Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

  2. Ce idee buna😀. Este foarte frumos compleul, arata ca o papusica imbracata asa😀.
    Am sa caut si eu sa cumpar jucaria de tricotat😀. Mult noroc si la mai multe lucrusoare frumoase.

  3. Very festive and elegant – I love the neckline the most.

Lasă un răspuns

