Lucille's Crafts & Designs

My designs, crafts and creations

Compleu din catifea cu tricot pentru fetite – Little girls’ velvet & knit deux piece


Nu am mai lucrat nimic de o luna… am o perioada proasta si lipsita de inspiratie … dar iata ca ceva m-a facut sa ies putin din starea asta… cu ajutorul lui Ruxi si al jucariilor ei! Da, ati citit bine …  o jucarie foarte interesanta sta la baza compleului… masina de tricotat din imaginea de mai jos… tricoteaza foarte repede si relativ bine.

Intr-o seara ne jucam cu masina de tricotat si din niste mohair roz si mov combinat, am facut doua maneci care au iesit foarte bine… Ruxi a a fost incantata si a stat toata seara cu ele, spunand ca are manusi ca ale Cenusaresei, si de-acolo pana la a transforma o bluza sport de-a mea (cam roz pentru a fi purtata la 35 de ani), nu a fost decat un pas. A doua zi am cumparat si lana la culoare si iata ca am facut un compleu modern si, zic eu, reusit pentru ea si pentru varsta ei, iar culoarea e in trend la copii iarna asta… (acum, nah, astept si alte  pareri…)

Din partea de jos cu buzunarele am facut o fusta gogosica, iar din partea de sus cu nasturii, am facut bluza, i-am pus manecile tricotate (care-i dau efectul de originalitate), si gulerul barcuta, tot tricotat. Acum, daca ma intrebati de ce am preferat sa tricotez la masina de jucarie si nu manual … va spun sincer ca nu stiu sa impletesc, am incercat sa invat singura, mi-am luat si andrele, dar nu am putut invata doar vizionand videoclipuri pe You Tube…(de-abia astept sa ajung la mama mea acasa la inceputul lunii Decembrie, ca o sa ma invete ea… nu stiu de ce nu am invatat pana acum!!!)

Single Post Navigation

3 thoughts on “Compleu din catifea cu tricot pentru fetite – Little girls’ velvet & knit deux piece

  1. Ce idee buna😀. Este foarte frumos compleul, arata ca o papusica imbracata asa😀.
    Am sa caut si eu sa cumpar jucaria de tricotat. Mult noroc si la mai multe lucrusoare frumoase.

  2. Mihaela on said:

    Sunt incantata sa descopar creatiile tale. Sunt incantata de manusile Cenusaresei, colierul lui Nerfertiti.
    Abia astept sa-mi imbogatesc colectia de brose create de tine.
    O saptamna plina de creatie!

Lasă un răspuns

