Lucille's Crafts & Designs

My designs, crafts and creations

Sarafan in 3 culori – 3 Colour Shift Dress


De  o vreme incoace nu am mai avut chef sa lucrez nimic pe partea de croitorie mai precis de aproape doua luni, dar motivatia am gasit-o pe forumul Lucru de mana unde a avut loc un concurs de creatie si croitorie a unui sarafan de toamna. Initial nu m-am gandit sa particip dar apoi m-am razgandit mai ales ca premiul e o masina de cusut  si tare as avea nevoie de una performanta pentru ca liniara mea electrica are functii limitate si din aceasta cauza nici nu-mi mai vine uneori sa ma apuc de lucru!! M-am apucat tarziu recunosc, si cum mai am si alte treburi pe langa croitorie nu am reusit sa ma incadrez in timp si nu am mai reusit sa particip, insa motivatia a contat pentru ca mi-a redeschis pofta de cusut! Iata si creatia pentru concursul la care nu am mai participat:


Este o rochie-sarafan in stil retro-clasic, materialul este o stofa subtire cu poliester in amestec care se lucreaza usor si cade foarte bine. Combinatia de culori este indrazneata, stiu, dar este si inedita… Ce este si mai important este ca modelul este 100% conceptie proprie, iar tiparul este in totalitate designul si creatia mea … eu recunosc ca pana azi nu mi-am scos nici un tipar din Burda pentru ca nu am rabdare ( exceptie fac pantofiorii de balerina)… cred ca de-asta nici nu m-am apucat de lucruri complexe, gen sacouri … dar o sa incerc in viitorul apropiat si o copie dupa Burda.. totul e sa-mi fac curaj..

Single Post Navigation

2 thoughts on “Sarafan in 3 culori – 3 Colour Shift Dress

  1. Foarte dragut sarafanul!!

    Irina

  2. Foarte fain. Baftă în continuare!

Lasă un răspuns

