Lucille's Crafts & Designs

My designs, crafts and creations

"Autumn Moments" – colier statement creat pentru Scrapper in Romania a 6-a provocare


Inspirata de <<Toamna>> lui Antonio Vivaldi,

am creat colierul de mai jos fredonand … si l-am intitulat  „Autumn Moments” ( in traducere libera „Momente de Toamna”). Mentionez faptul ca acest colier este facut special pentru provocarea de pe Scrapper In Romania pentru cea de 6-a „Toamna – Nuante de Maro”

Pe un suport de catifea maro am cusut 3 piese din sidef galben, o agata, rhinestones, frunze textile, margele de nisip, margele din lemn si din plastic, si perle false… colierul se incheie la spate cu snur de catifea innodat…

(Stiu ca am spus ca nu voi mai posta coliere textile pe acest blog, ci le voi posta pe Bib Necklaces, insa acest colier e o exceptie pentru ca e creat special pentru provocarea mentionata mai sus si trebuia sa-l postez pe blogul meu oficial.) Oricum il voi posta si pe blogul meu de bijuterii textile : http://textilejewels.blogdive.com/

Single Post Navigation

One thought on “"Autumn Moments" – colier statement creat pentru Scrapper in Romania a 6-a provocare

Lasă un răspuns

