Lucille's Crafts & Designs

My designs, crafts and creations

M-am intors!! – I’m back again


Offf, a venit si Toamna!! Deprimant anotimp…

Dupa o indelunga pauza de blogarit, iata m-am intors … Nu ma puneti sa explic absenta mea, pentru ca e greu de explicat… Unu, m-a lovit o criza de lipsa de inspiratie si o lipsa de chef intr-ale croitoriei,  in parte declansata de faptul ca nu mai e nimeni interesat de nimic din ce fac… imi lipsesc oamenii dragi din Iasi care au avut incredere in munca mea si mi-au devenit clienti repede doar pentru ca au crezut in mine… mi-e dor de Iasi… dar asta e… mergem mai departe strangand din dinti…  Doi, am fost cam ocupata si cu inscrierea la Gradi a lui Ruxi si cu faptul ca mi-am depus si eu dosarul ca suplinitor calificat de Limba Engleza … dar fara o spaguta mica, stiti cum e, nu se uita nimeni la tine… Asta e Romania!! Sunt atat de dezamagita de tara asta si de oamenii care o populeaza, incat daca imi spune cineva hai… si maine am plecat… si am lasat tot!!!  Bine, tot, adica lucruri materiale, ca sotul si copilul mi-i iau cu mine!!

In toate aceste douazeci de zile de cand nu am mai lucrat nimic, am suferit, si mai ales ma durea sufletul sa vad ca am in continuare peste 30 de cititori pe zi cel putin in primele doua saptamani… ca din a treia au mai ramas in jur de 20-25 … si eu am tot acelasi post de pe 31 august, si m-a cuprins rusinea, … si pentru ei am decis sa las prosteala si sa ma apuc din nou sa fac ceva nou si frumos… zic eu… dar va las sa cititi postul urmator si sa va dati si cu parerea … Cam atat cu introducerea  si cu explicatiile … Va multumesc ca ma cititi in continuare…!

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

