Lucille's Crafts & Designs

My designs, crafts and creations

Camasa de Noapte Eleganta "Emerald Dream" – "Emerald Dream" Stylish Night Gown


Pentru o persoana draga mie –  datorita finetei si modestiei care o caracterizeaza si pe care le apreciez mult, mult de tot – m-am straduit sa fac o camasa de noapte racoroasa si care sa se asorteze si cu ochii ei. Camasa e croita pe bie ca si cealalta, din crepsatin verde smarald, si nu am facut nici o proba la ea. Este a doua creatie facuta doar dupa niste masuratori vagi si fara proba, si culmea e ca s-au potrivit amandoua, ambelor persoane… prima e o rochita identica cu cea a Printesei Piersica, pentru o fetita din Iasi…

Desi camasa e facuta in iulie, a ajuns la Iasi mai tarziu, si am tot asteptat poze si cu posesoarea… dar cum inca nu le-am primit le postez doar pe cele cu camasa pe manechin.

Astfel de camasi se pot face si la comanda si pe alte culori la pretul de 40 Ron! Va astept cu comenzi la sectiunea Contact!

Single Post Navigation

8 thoughts on “Camasa de Noapte Eleganta "Emerald Dream" – "Emerald Dream" Stylish Night Gown

  1. crissa on said:

    e perfecta pentru o noapte romantica:)
    bv lucia

  2. Felicitari Lucille!! Camasa este absolut superba!!! Multumesc pentru comentariul tau, ma bucur ca iti place blogul meu! Si eu te adaug in blogroll, pentru ca ai un blog foarte interesant! Mult succes in continuare! Cu prietenie, Alice

  3. Inca o creatie reusita. Daca se pot face comenzi, uite ca asta e o ocazie buna sa fac o postare cu ceea ce realizezi, daca imi permiti, desigur.
    Te imbratisez.🙂

  4. Sigur Dana… Multumiri!!

  5. Draga Miruna iti spun printre soapte
    Imi place camasa ta de noapte
    Dar mai ales vreau sa-ti dau de stire
    Sa mi-o lasi ca amintire

  6. Superba poezia… multumesc pentru vizita!!

  7. Kathryn on said:

    Very lovely!

  8. salut ce zice de un link exchange cu siteul de la titlu ? i’m waiting an mail.

Lasă un răspuns

