Lucille's Crafts & Designs

My designs, crafts and creations

Rochita de vara cu model IKEA – Ikea Print Summer Dress


Inca de cand am vazut prima data materialul la Ikea am vrut sa-l cumpar si sa-i fac o rochita lui Ruxi  si mie un sarafan… Da stiu, e material pentru aranjamente interioare pentru casa – cuverturi si draperii, dar are o textura atat de buna si e si bumbac, incat ce are a face? Eu am vrut rochite din el… Dar cand am ajuns sa-l cumpar, nu am mai gasit decat un cupon de 1 metru asa ca sarafanul meu s-a dus… Dar am sa-mi fac o geanta din ce a ramas!


Am combinat materialul Ikea cu in roz, pentru a-l mai deschide, si i-am facut si un bolero pentru serile racoroase! Topul e incheiat cu nasturi la spate.

Single Post Navigation

3 thoughts on “Rochita de vara cu model IKEA – Ikea Print Summer Dress

  1. Kathryn on said:

    Very stylish & cute! Great job!

Lasă un răspuns

