Lucille's Crafts & Designs

My designs, crafts and creations

O noua tema, o noua infatisare…


Nu, nu ati nimerit in alta parte… e tot blogul meu : Lucille’s  Crafts & Designs !

De azi am hotarat sa-mi schimb tema pe blog… cea anterioara era putin cam rigida iar aspectul era unul dezorganizat… un repros pe care l-am primit cam des in ultima vreme in ceea ce priveste aspectul blogului meu … Tema noua este permisiva in ce priveste headerul, aspectul general a devenit unul ordonat, iar culorile alb-negru pe care le-am ales ca fiind reprezentative, sunt mai putin obositoare. Imaginea incarcata la header este o fotografie vintage cu pictura pe portelan, dar imi reprezinta gusturile in ceea priveste tinutele vestimentare infatisate acolo… iat-o mai jos intreaga:

Single Post Navigation

2 thoughts on “O noua tema, o noua infatisare…

  1. Acum am reintrat dupa ceva timp pe blogul tau si m-am uitat de 2 ori ca sa fiu sigura ca am ajuns unde trebuie. Insa da, un design mai elegant si care pune mai bine in valoare si creatiile tale!
    Succes!

  2. Multumesc Loredana!!

Lasă un răspuns

