Lucille's Crafts & Designs

My designs, crafts and creations

Rochia in Stil Yachting-Club – Yachting-Club Style Dress


La multi ani, Rox! Aceasta Rochie e cadoul meu pentru Ziua de nastere a prietenei mele… Si implineste o varsta frumoasa… 30  de ani. Si-a dorit rochia din ziua in care a vazut Rochita in Stil Marinaresc a lui Ruxi: http://lucilledesigns.wblog.ro/2010/06/25/rochita-in-stil-marinaresc-navy-style-little-dress/

Asa ca am zis sa-i fac o surpriza si sa-i fac o rochie „Sailor Style”…care, dupa cum am mai spus, sunt in trend vara asta.

Deoarece nu am gasit material din bumbac in dungi… am cumparat un tricou cu dungi pe care l-am taiat si la care am atasat fusta din lycra si o funda rosie cu nasture de aluminiu pe care este reliefata o ancora. Rochia i se potriveste de minune si ca stil, si in ceea ce priveste culorile… Tot ce mai lipseste este Yachtul : D !

Iata si pasii constructiei rochiei:

Si iata si rezultatul final pe fericita posesoare! Sa o porti cu placere si sa-ti poarte noroc!


Single Post Navigation

3 thoughts on “Rochia in Stil Yachting-Club – Yachting-Club Style Dress

  1. Monte Carlo, here I come!!

    Multumesc mult, Lucia, pentru rochie, pentru cuvinte, pentru dragoste, pentru ca imi esti alaturi cand nu-mi este bine, pentru prietenie, pentru incredere si pentru puterea pe care mi-o transmiti de fiecare data cand ma pregatesc sa cad!

    p.s. in final imi gasesc eu capitanul de vas!!! Am eu speranta asta!

  2. La multi ani prietenei tale, Roxi! Iar rochia este deosebita! Un cadou superb!🙂 Cade foarte bine.

  3. Wow! Thank you! I always wanted to write in my site something like that. Can I take part of your post to my blog?

    [WORDPRESS HASHCASH] The poster sent us ‘0 which is not a hashcash value.

Lasă un răspuns

