Lucille's Crafts & Designs

My designs, crafts and creations

Colier Bib -"Amintiri" – Bib Necklace – "Memories"


Colierul „Amintiri” are incorporat in el o multime de lucruri personale si unice … acestea ii confera o valoare emotionala deosebita… pentru mine. El contine: – primul ceas al sotului meu primit cand avea 14 ani , un cercel a carui pereche am pierdut-o, din pacate, pe care ii am din studentie si care au fost preferatii mei, margele din mataniile fratelui meu de pe cand facea Karate in liceu, fluturele e de pe o diadema de-a fiicei mele, nasturii metalici vechi sunt din colectia tatalui meu… E o particica din viata mea si de-asta eu nu-l vad ca pe un colier, ci ca pe o opera de arta! Este unicat absolut, si creatie proprie 100%! … Poate fi si reprodus la comanda … Nu va iesi intocmai, dar va fi o copie apropiata…  la pretul de 60 Ron

De data asta o sa va prezint si pasii de creatie a colierului… I-am promis un tutorial unei membre din comunitatea Burda ( http://www.burdastyle.com/). Scheryka iata tutorialul – ( Scheryka here is the pictures tutorial) :

Mai intai am decupat forma din mateiral apoi am aplicat pe ea fiecare element pentru a alcatui o simetrie de forme si nuante… (First step – draw, cut and sew the base of the necklace… then second step, sew all the elements one after another as you imagine in your mind… after that atach the chain or ribbon to tie the necklace with… and sew the chains and beads on the edges – ready!)

101_1455

101_1458

101_1460101_1462

La sfarsit am cusut lantisorul si margelele transparente pe margini… gata!

Iata si detalii:

detalii colierbib necklace turquoise - memories

Se poate purta atat la jeans , la o tinuta casual, cat si la o tinuta business sau chiar de ocazie…

bib necklace casual - memoriesbib necklace casual 4

bib necklace casual 2bib necklace casual - bun

bib necklace casual - la gat 2comprimata 2

bib necklace turquoise - memories 1bib necklace turquoise - memories

bib necklace casual 5eu cu colierul memories

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

