Lucille's Crafts & Designs

My designs, crafts and creations

Coliere Bib Florale – Flower Bib Necklaces


101_1338

101_1325Anul trecut peste ocean in USA , si nu numai, … a inceput un un nou trend in bijuterii – Colierele Bib.  Am citit nenumarate articole despre aceste minunatii, cu toate ca prima mea reactie cand am vazut pe net cateva nu prea reusite si prea mari, a fost ca nu mi-ar place sa port asa ceva… Ei, acum dupa cateva luni am ajuns sa le iubesc pur si simplu… Si, exact asta este cu Colierele Bib, (care inseamna in engleza baveta) ori le iubesti ori le urasti, nu este cale de mijloc!

Colierele Bib isi au originea in Egiptul Antic, cand Regina Cleopatra purta astfel de bijuterii. Astazi ele  pot fi purtate si la o tinuta casual cu blugi si la o rochie simpla de cocktail, sau la o rochie uni de seara… Cine poarta un astfel de colier are ceva de spus din punct de vedere al increderii in sine … si iese in evidenta garantat!! Daca vreti mai multe detalii despre trendul in sine, iata cateva link-uri:  http://www.examiner.com/x-6335-LA-Womens-Fashion-Examiner~y2009m8d25-Fashion-101-How-to-wear-jeweled-bib-necklaceshttp://myfashionjuice.com/2009/03/11/now-accessory-bib-necklace/http://fashionnewslive.com/blog/15-trends/362-diy-the-bib-necklacehttp://www.styleityou.com/2009/09/01/trend-alert-bib-necklace/, http://www.divavillage.com/article/id/68883/section_name/Fashion/title/How+To+Wear+A+Bib+Necklace/pg/1

In Romania nu prea am vazut articole despre ele in revistele de moda online si nici nu am vazut vedete care sa lanseze trendul. Sau am vazut prea putine articole, iar colierele nici macar nu aveau denumirea lor originala – „BIB”, erau doar denumite simplu „coliere” … Asa cum importam destule denumiri tehnice sau orice nu poate fi tradus, asa se putea importa si termenul „BIB”. Din pacate in Romania si trendul ajunge mai tarziu, adica cam cu 18 luni intarziere… asa ca, daca anul trecut s- a lansat aceasta moda a colierelor bib in Statele Unite, ar cam trebui cel tarziu in vara 2011 acestea sa fie „pe val” si la noi…

Pentru ca imi plac atat de mult, si am vazut sute de variatii de culori si combinatii, mi-am luat inima in dinti si mi-am zis sa fac cateva, poate sunt fete interesate sa fie „altfel”, sa poarte „altceva”… eu una m-am saturat de uniforme! Sa vedem cum stiu romancele sa iasa in evidenta prin aceste accesorii minunate!

Cele doua coliere cu motive florale realizate de mine sunt pentru tinute de ocazie… Dar am in plan sa fac si coliere Bib pentru tinute casual… in viitorul foarte apropiat!!

Ambele coliere sunt creatii hand-made unicat!

colier bib alb negru c

101_1337

101_1347cele doua coliere

colier bib auriu b

101_1297

cele doua coliere 2

cele doua coliere

colier bib alb negrucolier bib alb negru dcolier bib auriu bcolier bib auriu bun

colier bib 1

Colierele sunt de vanzare, iar pretul unuia este 50 Ron.

(Colierele nu mai sunt disponibile)


Single Post Navigation

2 thoughts on “Coliere Bib Florale – Flower Bib Necklaces

  1. Theodora on said:

    Buna, sunt foarte frumoase. M-ar interesa din ce material sunt facute aceste coliere. Mi-am comandat unul de pe Breslo si m-am ales cu o iritatie puternica, eu avand o sensibilitate foarte mare a pielii. De atunci nu imi comand nimic pana nu aflu mai multe despre material. Multumesc anticipat pt raspuns.

    • Aceste coliere din postul de fata sunt facute pe suport de tafta… am si pe suport de piele naturala, iar daca e nevoie fac si pe ce suport doreste clientul..

Lasă un răspuns

