Lucille's Crafts & Designs

My designs, crafts and creations

Rochita in Stil Marinaresc – Navy Style Little Dress


Tot in categoria Refashion & Restyle am creat rochita de vacanta in stil marinaresc. Vara asta sunt trend acest tip de rochite si combinatiile dungi alb-negru orizontale cu fusta sau pantaloni rosii, moda inspirata de Riviera Franceza , si Monte Carlo cu Yahturile lor de lux…

Atat rochiile de acest gen pentru adulti dar si cele pentru copii au niste preturi foarte ridicate, tocmai din cauza ca sunt in trend…

Dintr-o bluza de-a mea pe care am primit-o cadou si mi-era cam mica, si un rest de lycra ramas de la Rochia anilor ’80 : http://lucilledesigns.wblog.ro/2010/03/10/anii-80-rochia-rosu-cu-negru-red-with-black-dress/, am realizat ce se vede mai jos…

Iata pe rand pasii in imagini, si apoi produsul finit:

101_1165

101_1170101_1175101_1179101_1177

rochiat in stil marinarescdetaliurochita in stil marinaresc 7 bis jpgrochita in stil marinaresc 6ruxi cu rochita de marinarruxi cu rochita de marinar 5rochita in stil marinaresc 1rochita in stil marinaresc 4

Diadema a fost creata special pentru tinuta, din resturi de material…

Single Post Navigation

3 thoughts on “Rochita in Stil Marinaresc – Navy Style Little Dress

  1. Super (asta ca sa vezi ca nu fac numai comentarii rautacioase).

    Imi place si ca ai prezentat prin poze tot procesul, de la materia prima la produsul finit. Poate nu ar fi fost rau sa pui si cateva comentarii la poze…

  2. Costumatia este superba! Ti-am spus ca apreciez mult ce faci! E nemaipomenit! Ei, uite, cand se face fi-miu mai mare putin doar, ne gandim sa venim la o costumatie pentru baietei. Ce zici?🙂
    Pana atunci spor la creatie! Felicitari!

  3. Sigur Daniela, … am mai promis cuiva ca ma apuc si de hainute deosebite pentru baietei!! Asa ca ma apuc sa fac si pantaloni, nu numai rochite!!😀

Lasă un răspuns

