Lucille's Crafts & Designs

My designs, crafts and creations

Sarafan de vara din jeans pentru fetite (Little Girls Summer Jeans Dress)


De mult ma gandesc sa pun o noua categorie pe blog si anume REFASHION, RESTYLE & REPURPOSE, adica in romaneste, reciclarea si restilizarea elementelor vestimentare mai vechi sau demodate, sau care au ramas mici. Initial am vrut sa imi fac mie un sarafan dintr-o pereche de pantaloni mai vechi si pentru asta m-am gandit la o astfel de categorie, sa-mi transform haine care nu se mai poarta dar au materiale deosebite ce pot fi refolosite, dar iata ca primul post din aceasta categorie este despre reciclarea si restilizarea hainutelor fiicei mele.

Dintr-o salopeta de blugi de-a ei, care i-a ramas mica, si o fusta de vara de-a mea, a iesit un sarafan racoros si elegant de vara pentru ea.

Si ea a fost incantata de rezultat, si la sfarsit cand am imbracat-o am primit si un „Multumesc Mami”!!

101_0953

Tot procesul a durat maxim 30 minute!

101_0990sarafanul de jeans modificatsarafanul de jeans modificat2

sarafanul de jeans modificat4

sarafanul de jeans modificat6

sarafanul de jeans modificat8jpg

101_0985

Ideea nu-mi apartine in totalitate, ci am preluat-o de pe site-ul Lucru de Mana (www.lucrudemana.com) de la Alina C.

Multumiri pe aceasta cale fetelor talentate de acolo!!

Single Post Navigation

One thought on “Sarafan de vara din jeans pentru fetite (Little Girls Summer Jeans Dress)

  1. Hi!

    Si uite ce a iesit…O superbitate de sarafan.❤
    Ma bucur ca te-am intalnit pe BC. Mica e lumea asta..:))

    O zi superba in continuare!

    XO

Lasă un răspuns

