Lucille's Crafts & Designs

My designs, crafts and creations

Pantofi de Balerina din Tafta – Taffeta Ballerina Shoes


Cum la Rochia de balerina mai trebuia si o pereche de pantofiori de balet , si cum aveam deja descarcat tiparul de pe internet de pe Burda Style, mi-am zis ca trebuie sa o fac si pe asta, pantofi nu am mai facut pana acum, dar este un inceput pentru toate, nu? Dupa cum spuneam si in primul meu post de pe acest blog, http://lucilledesigns.wblog.ro/about/ vreau sa creez orice tine de vestimentatie, Rochii, Imbracaminte, Posete, Pantofi (de ce nu?) si m-am tinut de cuvant!

Asa ca iata prima mea pereche de pantofi de balerina:

101_0764101_0770101_0771101_0775

101_0777
papucei balerina

101_0854101_0782

Single Post Navigation

3 thoughts on “Pantofi de Balerina din Tafta – Taffeta Ballerina Shoes

  1. Enjoyed this piece. Keep on working. I’m a fan.

  2. Hats off for this piece. You are my one and only idol.

  3. You gave me some fantastic concepts for my own site.

Lasă un răspuns

