Lucille's Crafts & Designs

My designs, crafts and creations

Camasa de Noapte Neagra din Satin- Black Satin Night Gown


Camasa de noapte 3Cautand prin dulap o camasa de noapte eleganta, prietena mea a constatat cu tristete ca nu are cine stie ce, si m-a rugat sa-i fac una.

Am trimis-o si a cumparat satin negru 2 m , am pus materialul pe bie si din ochi mai mult, am trasat eu cumva un tipar care sa urmeze linia corpului. Astfel in trei ore si doua probe camasa era gata si pot sa zic ca pare mai mult o rochie de seara decat camasa de noapte … cel putin asa au crezut fetele de pe Burda Style care mi-au lasat comentarii la proiectul publicat acolo.

Iata si imagini cu produsul finit, nu am mai reusit sa fac poze cu tiparul dar la urmatoarea am sa fac…

Camasa de noapte 2spate camasa

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

