Lucille's Crafts & Designs

My designs, crafts and creations

ROCHIA PRINTESEI "PIERSICA" – PEACH PRINCESS DRESS


Rochia PRINTESEI PIERSICA  este cadoul meu pentru aniversarea celui de-al patrulea anisor al lui Ruxi…

Mi-am dorit demult sa creez o rochita de culoarea dulce si calda a piersicei… Si am gasit si evenimentul la care sa fie purtata. Si daca tot nu am avut solicitari pentru alte fetite decat cu rochite cu buline si rochite buburuze, am ales sa o fac pentru ea, de ziua ei … De cateva luni incoace m-am tot gandit la model si initial am vrut sa o fac clasica ca in imaginea de mai jos…

yhst-63025373064411_2100_27618371Dar exact cu o zi inainte de ziua ei am schimbat modelul pentru ca am vrut ceva deosebit .. care sa semene cu o rochie de printesa adevarata … si iata ce a iesit:

rochia piersica pe umerasIata si partile componente inainte de asamblarea finala:                                                 Proiectul il puteti vedea si pe Burda Style : http://www.burdastyle.com/projects/peach-princess-dress

101_0039101_0129

101_0131Mai jos va prezint si rochia pe manechin … adica pe printesa… In toiul petrecerii, si la sedinta foto pe care nu prea a avut chef sa o tina!!

in toiul petrecerii000_0013ruxi peach princess

spate rochie2peach dress

rochia
peach princess 2
000_0013ruxi de ziua ei
101_0189 Si ca sa fie si atmosfera potrivita, mai jos gasiti melodia preferata a Ruxandrei…

Selena Gomez cu „Naturally”

Single Post Navigation

4 thoughts on “ROCHIA PRINTESEI "PIERSICA" – PEACH PRINCESS DRESS

  1. Pai cum sa vrea sedinta foto printesa cand ea cu siguranta era in toiul distractiei de ziua ei?🙂

    Sa iti traiasca multi ani fata, sa fie sanatoasa, norocoasa, desteapta, sa aiba succes in tot ce isi propune!

    Felicitari tie pentru rochita (deosebita asa cum sunt toate cele ce ies din mana ta🙂 ).

    O zi minunata si inca o data La multi ani Ruxi!

  2. lucilledesigns on said:

    Loredana, multumesc pentru urari si aprecieri, si tie iti doresc toate cele bune!😀

  3. maria1maria on said:

    la multi ani si la mai multe rochite!

  4. maria1maria on said:

    la multi ani, multa sanatate si tot ce iti doresti sa se indeplineasca

Lasă un răspuns

