Lucille's Crafts & Designs

My designs, crafts and creations

ROCHIA ROCK’N’ROLL cu Buline – Polka Dot Rock’n’Roll Dress


Dupa ce i-am facut Rochia Ciupercuta Ruxandrei, mi-am zis ca vreau si eu o rochie cu buline… si am optat pentru combinatia alb-negru.

Intial mi-am dorit-o si eu tot rosie cu buline albe dar am vazut o fotografie mai veche cu Celine Dion cu o bluza neagra decoltata in V de la un umar la altul si mi-a venit ideea pentru rochia in cauza.

162577

100_9824100_9900

(data aparatului foto nu am mai setat-o si implicit apare data lui de fabricatie)

100_9860

100_9931

Dar cand am terminat topul mi-am zis ca e prea simplu ca nu prea seamana ansamblul cu o rochie, ci mai degraba cu un top negru si o fusta in 6 clini cu buline… Nimic spectaculos pana aici asa ca a trebuit sa gasesc ceva care sa completeze ansamblul si sa creeze si simetria atat de necesara unei rochii clasice… Si am adaugat insertia de pe decolteu din acelasi material cu fusta. Este o rochie de primavara casual in care te simti foarte comfortabil..

100_9906100_9912100_9908100_9904

100_9916

Si cum o astfel de rochie vesela iti ridica moralul cand o porti, m-am gandit sa pun si melodia care ma insoteste de vreo 2 saptamani in propria-mi constiinta:

Single Post Navigation

6 thoughts on “ROCHIA ROCK’N’ROLL cu Buline – Polka Dot Rock’n’Roll Dress

  1. Foarte interesanta rochita .. ce materiale ai folosit?

  2. maria1maria on said:

    foarte frumoasa rochita si balerinii

  3. lucilledesigns on said:

    – @ Moni, topul e din Lycra negru iar fusta dintr-o matase sintetica care seamana cu vascoza si nici nu se sifoneaza!!

  4. Ce masina de cusut folosesti , stiu ca Lycra se coase destul de dificil daca masina nu este performanta.
    Felicitari pentru idee este o rochita minunata.

  5. lucilledesigns on said:

    -@ Betty, masina mea nu e una performanta (LAMARQUE)… Intr-adevar lycra e foarte dificila mai ales la marginile exterioare.. dar cu multa atentie si cu pasul in zig-zag mare reusesti! Secretul e sa nu tragi materialul!! Mersi pentru aprecieri!😀

  6. andreea on said:

    Sunt superbe toate rochitzele!!! Le ador!!! te poooop:*

Lasă un răspuns

