Lucille's Crafts & Designs

My designs, crafts and creations

Diademe accesorizate pentru fetite


Pentru Rochia Ciupercuta am creat si accesorii pentru par asortate si de-abia am inceput capitolul Diademelor pentru ca aici e loc de multa, multa imaginatie ….

100_9842

Am imbracat o diadema simpla in lycra, apoi am creat accesoriile atasate…

100_9844100_9848100_9850

100_9855100_9853

100_9845

Desi le-am facut sambata seara pe data de 20 martie  (dar aparatul foto e setat aiurea), de-abia azi am avut timp sa scriu si postul!!

Single Post Navigation

One thought on “Diademe accesorizate pentru fetite

  1. nice focus , search this from blogsearch and good luck for you.just add the rss feed toward my reader,keep bring up to date!promzzz

    [WORDPRESS HASHCASH] The poster sent us ‘0 which is not a hashcash value.

Lasă un răspuns

