Lucille's Crafts & Designs

My designs, crafts and creations

Anii ‘80 Rochia “Rosu cu Negru” – Red with Black Dress


Dupa cum probabil ati observat deja, prima mea „mini colectie” e axata in principal pe combinatia Rosu si Negru…

Anii dragi ai adolescentei se regasesc in aceasta creatie unica inspirata dintr-o rochie de catifea rosie – rochie de ocazie – imaginata croita si cusuta de mama mea in anii copilariei mele… Ca tot a fost ziua mamei cu doua zile in urma acum am ocazia sa-i multumesc pentru tot ce m-a invatat si mi-a daruit, pentru ca tot ceea ce sunt astazi ii datorez ei.  Sa croiesc am invatat tot de la ea sa cos la masina Ileana cu pedala a bunicii tot ea m-a invatat si talentul de a crea si de a desena tot de la ea il am, este o pictorita cunoscuta la noi in judetul Neamt, si ESTE UN ARTIST CU ADEVARAT…. La multi ani Mama, cu intarzire ce-i drept, si sa dea Domnul sa ma bucur de tine multi, multi ani!!

Acum  sa revenim la rochia Rosu cu Negru care este o rochie de zi, ce se poate purta si la birou si in oras la o iesire cu prietenii… cand am imbracat-o mi-am adus aminte imediat de „Liceenii” si „Declaratie de Dragoste” de anii dragi din liceu, de teza la romana si petrecerile de la sfarsit de saptamana care se tineau in sala de sport…

Materialele folosite sunt lycra rosu pentru partea de sus , lycra negru pentru maneci, si o stofa neagra elastica pentru partea de jos.

Modelul nu este prea complicat de executat!


rochia rosie cu negrurochia Rosu si Negru 1rochia R si N 2Stiu ca fotografiile nu sunt grozave dar luati in calcul ca fotograful are doar 4 ani!! Cand voi avea un adult prin preajma care sa-mi faca niste poze mai bune le voi posta si pe acelea .. momentan acestea sunt tot ce pot sa va ofer …

Single Post Navigation

3 thoughts on “Anii ‘80 Rochia “Rosu cu Negru” – Red with Black Dress

  1. roxana on said:

    rochia e dementiala!!!! si dupa cum stii, nu afirm eu toata ziua buna ziua asta! felicitari! ti-am zis ca eu cred in talentul tau, deci, in afara de asta, succes in promovarea primei colectii! (fac eu invitatiile la eveniment, conteaza pe mine)

  2. Thank you for another good post. Where else could anyone get that kind of information in such a perfect way of writing? I have a presentation next week, and I am on the look for such information. Yours trully, Debra.

Lasă un răspuns

