Lucille's Crafts & Designs

My designs, crafts and creations

"Le Rouge Et le Noir"… – Scarlet and Black Dress


100_9371100_9365….Asa am simtit eu ca i se potriveste denumirea urmatoarei rochii. Mi-am imaginat Rochia Rosu si Negru chiar in momentul in care am terminat Rochia Buburuza. M-am gandit ca ar fi o combinatie imbatabila pentru o rochie de seara eleganta si pretentioasa… si am stiut si cui o sa i se potriveasca. Unei persoane dragi si sensibile care o sa aiba o surpriza in seara asta cand o sa vizualizeze proiectul finalizat pe site! Sper eu ca o sa fie o surpriza placuta…

jupa neagra 2

Jupa neagra este din satin si am croit-o clos, corsetul e din catifea neagra cu aplicatii de margele si paiete cusute manual 100%. La spate corsetul se incheie cu siret . Iar fusta are 4 straturi de tull drapate cu aceeasi tehnica ca si la Rochia Rosie. Mai jos in stanga este prezentat si interiorul rochiei – corsetul este captusit cu lycra negru.

tipar corset

fusta terminatarochia inside out100_9361100_9355
100_9351100_9374

Single Post Navigation

One thought on “"Le Rouge Et le Noir"… – Scarlet and Black Dress

  1. Lucia, ceea ce ai realizat a devenit cea mai frumoasa, spectaculoasa si speciala rochie de ocazie pe care am avut-o vreodata. Iar cand acest lucru vine din partea ta, atunci valoarea ei este inestimabila.Firea ta artistica si pasiunea pentru frumos si-au spus cuvantul si la crearea acestei rochii, ca si la celelate creatii ale tale, de altfel.Iti multumesc mult pentru acest cadou minunat si pentru aprecieri si sa nu uiti nicicand ca sunt mereu langa tine.Esti o minune!!!!!!!!

Lasă un răspuns

