Lucille's Crafts & Designs

My designs, crafts and creations

Rochia Rosie (THE RED DRESS)


LADY IN RED

Stiu ca nu am mai scris nimic de trei zile, dar am fost ocupata cu proiectul Rochia Rosie. Dupa cum mi-am stabilit ca termen limita sfarsitul lunii, am reusit sa ma incadrez in timp si iata, Rochia Rosie din proiect este gata… Targetul era stabilit pana la sfarsitul lunii dar se vede ca am reusit sa o termin mai repede… Tiparul pentru top  mi l-am scos singura de la un corset mai vechi de-al meu, fara insa a-l descoase ….

Aveti imaginile mai jos:

Mai intai am croit topul, caruia i-am atasat bentita cu gauri pentru snur (ca sa arate ca un corset), apoi am croit jupa din satin.

Jupa am croit-o pe bie, iar dupa aceea i-am anexat tull negru pe dedesubt mai scurt decat lungimea jupei si astfel am obtinut efectul de „gogosica”.



Fusta din tull are 4 straturi si este drapata .

La sfarsit le-am asamblat pe toate si iata rezultatul:

Aplicatiile de paiete de pe top sunt cusute manual.

In dreapta este  rochia „inside out” adica interiorul rochiei care este dublat cu o tesatura de bumbac  rosu:


Iata si rezultatul final, voi veti judeca daca m-am apropiat, si la ce distanta sunt de rochia din proiect.         Este disponibila spre vanzare, este marimea 38-40 si costul ei este 250 Ron. Persoanele interesate va rog trimite-ti mail la lucille_designs@yahoo.com.

Later edit: Rochia se poate executa si la comanda doar ca va avea un alt model pe corset  – i-am promis posesoarei ca are si va avea un produs 100% unicat.

SPATE RED DRESS

Proiectul este postat si pe site-ul oficial BURDA:

http://www.burdastyle.com/projects/the-red-dress-for-lady-in-red

100_9008

Single Post Navigation

4 thoughts on “Rochia Rosie (THE RED DRESS)

  1. Ok, pare interesanta, desi nu sunt adeptul rochiilor ‘gogosica’.

    Pe de alta parte, mai avem putin de lucrat la formatare text aranjare pe langa poze. Discutam maine?

  2. lucilledesigns on said:

    Da recunosc, mai am de invatat….:)

  3. hey this blog is great. I’m glad I came by this blog. Maybe I can contribute in the near future. PM ME on Yahoo AmandaLovesYou702 Thank you day179

  4. lucilledesigns on said:

    Rochia Rosie s-a vandut !! Sa o porti cu placere Cristina!

Lasă un răspuns

