Lucille's Crafts & Designs

My designs, crafts and creations

Desene vechi si noi….


Nu stiu daca am precizat pana acum, dar designul vestimentar ma pasioneaza din copilarie… Prima mea mea schita si rochie imaginata de mine a fost rochia verde, pe care am reluat-o si am redesenat-o cu mana desenatorului de acum… Dar ea, propriu zis, a fost conceputa si imaginata in 1991. Este din catifea verde smarald elastica, cu insertii laterale de tull verde deschis iar aplicatiile de la slit si decolteu sunt din strasuri argintii. Manusile sunt, de asemeni, tot din catifea verde.

Uitandu-ma la ea, singurul lucru care mi-a venit in minte, e ca unele tinute nu pot fi niciodata demodate, pentru simplul fapt ca fac parte din categoria <classic never dies>…


Rochia rosie mi-am imaginat-o saptamana trecuta si mi-am stabilit-o ca si target de executat pana la sfarsitul lunii. Topul este din lurex rosu elastic cu aplicatii de paiete negre… Fusta este din tull rosu cu jupa din satin  .

Rochia pentru micile printese mi-am imaginat-o din satin roz inchis pentru partea de sus cu cordon din catifea lila, manecile si fusta sunt din tull roz in multe straturi, cu jupa din satin, iar florile aplicate pe fusta si pe guler sunt din paiete. Sper sa o realizez la inceputul lunii februarie, pentru mica mea printesa …

Later edit ( oct 2010): Si o serie de desene pe care le-am gasit in mapele mele, facute de-a lungul timpului…

REPRODUCEREA INTEGRALA SAU PARTIALA A CONTINUTULUI ARTICOLELOR  SAU A IMAGINILOR DE PE ACEST BLOG SE VOR FACE DOAR CU ACORDUL ADMINISTRATORULUI.

Single Post Navigation

7 thoughts on “Desene vechi si noi….

  1. Intotdeauna am recunosut ca daca este ceva la care te pricepi si ai talent – ma refer la lucruri practice, nu la gatit, la care oricum primesti un 10 cu felicitari din partea mea – asta a fost partea de creatie si de desen. Ai mana, mai fata, ce mai!!! E mare lucru sa gasesti in zilele noastre un om care sa aiba si imaginatie si mana formata si mai ales curaj. Si stii ca nu glumesc si nici nu vreau sa te flatez. Dar in plus fata de toate cele de mai sus, iti scriu ca sa ramana – ca stii tu cum e cu verba volant – ca datorita tie am o rochie in care m-am simtit printesa! Deosebita! Unica! Admirata! Femeie!!
    Si pentru asta as vrea sa-ti exploatezi talentul asta artistic si sa dai viata tuturor tinutelor alora pe care le pastrezi asa frumos in mapa aceea si tuturor ideilor mai mult sau mai putin non-comformiste! Bafta!

  2. lucilledesigns on said:

    Multumesc din tot sufletul!! Numai tu puteai sa le spui asa…;)

  3. Lasati vrajeala; mie, de exemplu, nu-miplace ultimul desen, cu rochia pentru printese. Nu vorbesc aici de rochie, ci de desen…fata parca seamana cu o mica chinezoaica…

    As vrea sa vad rochia verde executata. Ce manechin folosesti pentru rochia rosie?

  4. Cristina Pintilii on said:

    Foarte frmoasa rochia rosie. Nu stiam ca te ocupi cu asa ceva. Ai talent, nu gluma. Vin si eu la tine sa-mi faci o rochie cu tull pentru ca imi plac foarte mult. Bravo si felicitari!

  5. lucilledesigns on said:

    @bro – mai am de lucru la schitele cu haine pentru copii, recunosc… Dar nu inteleg de ce te deranjeaza ca fetita seamana cu o chinezoaica…

  6. Se pare ca acel element care defineste o persoana, acel talent sau acea directie pe care o are de mic copil ramane ascunsa si candva revine la suprafata. Ma bucur sa vad ca iti urmezi calea si pasiunea! Iar desenele – prima rochie mai ales – clar raman valabile si modelele nemuritoare😉

Lasă un răspuns

