Lucille's Crafts & Designs

My designs, crafts and creations

Hello world!


Buna tuturor!

Iata ca am facut-o si pe asta!! Si contrar asteptarilor mele nu a fost prea greu…De vreo doi ani cochetez cu ideea de a avea propriul Blog. Probabil ca pana acum nu am avut prea multe de spus, si de aceea nici nu mi-am luat inima in dinti sa incep… Vom incerca sa vorbim despre orice subiect ne pasioneaza mintea, dar in principal voi ramane axata pe creatii de orice fel si modul de executie  al lor… pe idei noi sau vechi dar imbunatatite … pe lucruri practice si utile.. asa ca ne vom ” citi ” mai des de-acum sper!!!

Toate cele bune!

Single Post Navigation

6 thoughts on “Hello world!

  1. This is an example of a WordPress comment, you could edit this to put information about yourself or your site so readers know where you are coming from. You can create as many comments like this one or sub-comments as you like and manage all of your content inside of WordPress.

  2. ma bucur ca ai blog
    iti doresc bafta multa, spor la treaba si sa-ti indeplinesti visul
    Dana

  3. Popescu Mariana on said:

    Supeeeer! Poate colaboram!

  4. Cristina Pintilii on said:

    Nu-mi stiu exact marimile,dar eu port 38-40 sigur. Sunt interesata de rochie si vreau s-o cumpar ca am o nunta de „fitze” anul asta. Te pup si vorbim pe messenger eventual ca sa stabilim o intalnire saptamana asta pentru ca am vacanta intre semestre.

  5. buburuza on said:

    foarte frumoasa….pe fiica mea o alintăm buburuza, aşa ca i s-ar potrivi o rochiţa ca asta

  6. lucilledesigns on said:

    Multumesc pentru aprecieri „Buburuza”! Daca sunteti interesata astept un mail cu datele de contact la lucille_designs@yahoo.com

Lasă un răspuns

